woensdag 1 augustus 2007

Bourgogne









































Ik ben verliefd geworden...op het land waar het leven zoet is. We zijn net terug gekomen uit Frankrijk en ik verlang er al naar om weer terug te gaan. Ik snap heel goed wat "als een God in Frankrijk" betekent, want volgens mij kan je nergens zoveel van het leven genieten als daar. Wie weet, misschien is het gewoon het vakantiegevoel, maar als het mogelijk was, zou ik morgen alles verlaten om daar te gaan wonen.

We hebben een onzettend leuke week gehad in de Bourgogne en er zijn veel te weinig woorden om alles te beschrijven wat hebben gedaan, gezien en gegeten. Het klinkt een beetje cliche, maar het woord "onvergetelijk" is het enige die ik kan bedenken om de afgelopen week te beschrijven.


PS: Om nog meer foto's te zien bezoek eens mijn andere blog: In My Life

1 opmerking:

Gabriella zei

Welkom terug Paola!!!

Volgende keer ff zeggen, dat je weggat. :-)
Ik heb jou gemist. :-)
We vroegen ons af met Mara waar je gebleven was. :-)
Groetjes,
Gabriella